Една креативна реклама беше качена преди един месец в сайта You Tube. Към днешна дата е видяна повече от 3 милиона интернет потребители, предизвика бурни реакции не само в САЩ, но и в целия свят и не на последно място повдигна отново темата Traditional vs New media.
Анти-Хилари рекламата е озаглавена „Гласувай различно“ и изобразява кандидатката за президент на САЩ като Big Brother от романа на Джордж Оруел „1984“. За шаблон е използвана легендарната реклама на Apple. В нея тя говори разни неща на изпадналите в транс хора. Идилията свършва, когато жена, върху чиято тениска е изобразено логото на другия кандидат-президент Барак Обама, хвърля чук по видеостената и сякаш всички се събуждат от дълбокия сън.
Медиите в САЩ не спират да се питат кой е създателят на клипа, докато истината не излиза на яве – човек от консултантска фирма, която поддържа сайта на Барак Обама, е сътворил 74-секундният клип.
Любопитното в този казус е вълната от дискусии, които един клип може да предизвика, медийното отразяване, има ли Обама пръст в тази работа, както и дали можем да наречем кандидат-президентската надпревара с основание „Избори 2.0“ :)
Вашият коментар